Červen 2015

29. 6. 2015

29. června 2015 v 23:27 | Esther |  Den za dnem

Dnešek patřil k jedněm z těch společensky náročnějších. Byli jsme se třídou v kině a zbytek dne až do večera jsem strávila s nejlepší kamarádkou a pak jsem šla ještě ven s pár lidma, kteří mě naštvali a tak jsem odešla domů. Najednou bylo všechno špatně, nálada zkažená, bratr mi přetrhl řetízek, prostě se nějak nedařilo a já si mohla klidně jít sednout do postele s tabulkou čokolády a litovat se. :D No naštěstí mě taková věc nenapadla a šla jsem si radši zacvičit. :) Najednou je vše v pořádku, cítím se skvěle a plná energie. :) Vím, že při cvičení se uvolňují endorfiny a opravdu vidím, že to funguje. :)
Dnešní jídelníček:

Snídaně: ovesná kaše s pár jahodama
Svačina: protein
Oběd: směs (fazole, tofu, paprika, žampiony), rajčatová omáčka, pečené brambory
Svačina: Smoothie: banán, pár jahod, třešně
Půl hodiny před cvičením půl banánu a půl hodiny po cvičení druhou půlku.
Večeře: to byl asi protein, co jsem měla hodinu po cvičení
mimo: kousek veganského třešňového koláče v kavárně
Pohyb: Jillian Michaels ripped in 30 lvl 2

Vím, že můj blog nikdo asi už nečte, ale vlastně mi to nevadí, píšu hlavně pro sebe, abych měla přehled a měla se kam vypsat. Psaní papírového deníku u mě moc nefunguje, protože po nějaké době ho vždy celý roztrhám a zničím. Ráda bych se sem za pár měsíců podívala a viděla mé začátky.



28. 6. 2015

28. června 2015 v 15:50 | Esther |  Den za dnem
instagram: @iam_evelina
(Nikki Blackketter♥)

Páni, dlouho jsem nenapsala, co?
Upřímně jsem se na psaní jaksi vykašlala. Stejně tak, jako tehdy na cvičení. Ani se nedivím, když se podívám jak jsem (ne)jedla. Myslím si, že za ty 3 měsíce, nebo jak dlouho jsem to nenapsala, jsem se dost dala dohromady. Je to teď měsíc a něco, co zase cvičím a vidím dobré výsledky. Vážně vidím! Můj ex-ana mozek dokáže vnímat něco pozitivního na mém těle, to si říká o oslavu! :D Předtím se mi nedařilo, byla jsem unavená, hubla jsem to jo.. svaly tak možná. A vůbec nechápu, co jsem si myslela, že s tímhle jídelníčkem dokážu. -_-
S jídlem, co jím teď, mám plno energie, cvičení jde skoro samo a prostě.. No lepší bude, napsat vám například dnešní jídelníček pro srovnání.

Snídaně: Ovesná kaše s agávovým sirupem, jahodama, banánem a mátou.
Svačina: čokoládový protein
Oběd: Fazole s cizrnou, zeleninovou směsí, bramborem, chia semínkama a ledovým salátem.
Svačinka před cvičením: (asi půl hodiny před) Smoothie z půl banánu a 3 jahod
Svačinka po cvičení: (do půl hodiny) Bude to smoothie, ale ještě nevím, co tam naházím, dám vědět. :D
Můj skvělý čoko protein (hodinu po cvičení - svačina č. 4? :D)
Večeře: Salát s tofu a rajčatovým dresingem.
Cvičení: Jillian Michaels ripped in 30 lvl 2.

Takže tak. Jak někdo možná pochopil, dostala jsem přístroj na smoothie!♥ :D Děkuji maminko. :3 A používala bych ho klidně 30x za den, ale to bych nemohla jíst nic jiného. :D
Našla jsem fotky z minulého léta, kdy jsem byla na procházce s rodinkou a zhrozila jsem se. Hned jsem šla a vyfotila se ve stejném oblečení. Možná to někdy zveřejním. Nejspíš bych se měla začít fotit víc, abych viděla změny a tak. Když mě to tak nebaví. :D Přemýšlím i nad tím, že bych si zašla na inbody měření. Musím se k tomu dokopat.
Byla jsem pár dní zpátky na sonu se štítnou žlázou, byli ze mě nadšení a nechápali, že ji mám v pořádku. Ta stejná doktorka, co mi řekla, že budu nemocná do konce života mi teď řekla: "Jen papej ty hormony dál, máš šanci, že z toho budeš venku." To víš žejo, ani jeden hormon jsem si za ten rok nevzala, proto jsem v pořádku. Příště už jim asi řeknu, že jsem to nebrala a že se léčím čínskou medicínou. Budou koukat. :D
Jinak vůbec nevím, co budu dělat o prázdninách. Určitě začnu chodit do fitka, jen si ještě po všech těch akcích, co teď byly, našetřit na permanentku a trenéra. :D Ale blíží se moje narozeniny, takže pak už se nebude na co vymlouvat. :D
To je dneska asi už všechno. :)

(Nikki Blackketter♥)