Červenec 2015

22. 7. 2015

22. července 2015 v 22:19 | Esther |  Den za dnem

Snídaně: ovesná kokosová kaše s mandlemi a chia
Svačina: protein
Oběd: celozrnné těstoviny s marinovaným tofu, paprikou, chia a cizrnou
Svačina: opečený toast s burákovým máslem
Svačina: smoothie z červeného rybízu
Večeře: celozrnné těstoviny s marinovaným tofu, paprikou, cizrnou, rajčaty a chia
Pohyb: fitko 2 hodiny


Je hrozně náročné něco psát, když vlastně celý den nic nedělám. :D To horko je šílený. Dneska jsem byla ve fitku zase na tom samém cvičení jako předvčírem a pak jsem šla na hodinku na stroje. Bylo to zase super, alespoň jsem se dostala někam jinam, než být pořád doma. :) Už chci aby se ochladilo, nedávam to, heh.
Jinak jak jsem začala cvičit ve fitku, nechce se mi cvičit doma, najednou mě to už moc nebaví.. :D Včera jsem si dala půl hodinku jógy s Tarou, ale vzhledem k tomu, jak mě bolely z pondělí nohy, na Jillian jsem nešla. :D Dřív jak jsem se styděla tam jít.. jsem ráda, že jsem to překonala a šla! Sice se mi tam občas stane trapásek nějakej, ale nevadí :D Třeba když jsem se snažila odsunout lavičku na bench, ale ona tam byla nějak přicvaknutá, že nakonec ke mně musel přijít nějaký kluk, který sledoval moje zápolení a odcvaknul mi ji a odsunul :D Nebo jsem do nějakýho kluka vrazila, já couvala a on stál. A pak se mi začal omlouvat a jestli jsem v pořádku. wtf. No v poooohodě, však. :D Ale tak jinak je tam všechno super, nikdo na mě neciví, nikdo ze mě nemá srandu, nikdo mě neřeší a každý se stará o sebe. Takže kdyby někdo z vás stále nevěděl, jestli do fitka jít nebo ne.. Jednoznačně ano! :) Pokud by jste chtěly s něčím poradit, můžete se mě zkusit zeptat. :)


20. 7. 2015

20. července 2015 v 21:23 | Esther |  Den za dnem

Ahoj:)
Pár dní jsem se neozvala, protože nebylo moc co psát. Byla jsem nemocná, takže 8 dní bez cvičení.:/ Bylo to pro mě hrozné. :D Vím, nepřiberu 30 kg tim, že pár dní necvičim, ale cítila jsem se tak. :D Prostě už jsem si na cvičení zvykla a po takové době bez něj mi chybělo. Doufám, že jsem si to teď odbyla a nebudu nemocná pěkně dlouho. :D
Dnešní jídelníček:

Snídaně: Ovesná kaše se skořicí, jablkem a mandlemi
Svačina: protein
Oběd: těstoviny se špenátem, tofu a fazolemi
Svačina: kokosové mléko provamel
Svačina2: protein
Večeře: těstoviny se špenátem, tofu a fazolemi, pár para ořechů
Večeře2: menší porce brambor se zeleninou
Pohyb: fitko 2 hodiny

opět moje milovaná Nikki

Měla jsem s kamarádkou/trenérkou sraz v 16:30 a šly jsme na posilování na stroje. možná sem budu psát postupně i váhy, co jsem zvedala :D Dneska jsem si nedávala moc velkou obtížnost, protože nás ještě čekala hodinová lekce cvičení. Bench 20kg, squat s velkou činkou 30kg, leg press 45 kg apod. :) napsala bych i ostatní cviky, ale nevím, jak se co jmenuje. :D Po hodince v posilovně nám v 17:30 začínala lekce s názvem "břišní pekáč". Nebylo to nic lehkého. :D Bylo to víc na břicho a nohy než pilates, při kterém mě spíš bolí ruce. Zadek a nohy docela cítím už teď, tak jsem zvědavá zítra. :D 15. 8. jedu do Prahy na Pride, do té doby si chci pořádně máknout, ať tam vypadám dobře (:DD).. Tak držte palce. :) Ke konci příštího měsíce nejspíš zase přidám fotky, ať to tu pořádně dokumentuju. Doufam, že tam rozdíl bude vidět. :D


9. - 10. 7. 2015

10. července 2015 v 21:28 | Esther |  Den za dnem

9. 7. 2015

Snídaně: ovesná kaše s jahodama a borůvkama
Snídaně: banán, protein
Oběd: celozrné těstoviny s rajčatovou omáčkou
Svačina: protein
Svačina 2: smoothie z jahod a banánu
Večeře: salát (zelenina, tofu..)

Pohyb: Dnešní den byl, co se pohybu týče dost zajímavý. :D Ráno jsem cvičila asi půl hodinky jógu. Pak dopoledne jsem si dala Jillian ripped in 30 lvl 3.. A pak se mi ozvala známá (která mi v poslední době hodně radí a pomáhá:)) a že půjdeme na pilates.
Nikdy jsem na pilates nebyla, nevěděla jsem moc, co od toho čekat. Představovala jsem si to jako pomalejší cvičení, kdy se musí vydržet v určité pozici, či tak něco. No víceméně ano, ale nikdo mi neřekl, jak některé pohyby (skoro všechny:D) budou těžké. Ale zatnula jsem zuby a udělala (někdy trochu neohrabaně, ale udělala) jsem všechny cviky až na jeden, který byl na triceps a já se rozplácla na zem. :D Pak jsem měla ještě jeden fail, kdy jsem si vzala tu nejhůře natažitelnou gumu (koho by napadlo, že růžová je nižší level a ta modrá badass.. Asi každýho až na mě, protože skoro všichni si vzali růžovou. :D) No nevadí, gumu jsem pak vyměnila a už to bylo v pořádku. :D A jak jsem dopadla? Když jsem se ráno natahovala pro misku na kaši, myslela jsem, že to nezvládnu. :D Bolely mě ramena jako čert. Ty jediný to odnesly, ale stejně si pak ten den vedly statečně. :D


10. 7. 2015
Snídaně: Ovesná kaše s jahodama a borůvkama
Svačina: protein
Oběd: těstoviny s medvědím česnekem a tofu
Svačina: protein, para ořechy
Večeře: brambory se zeleninou a tofu

Pohyb: A šlo se do fitka.. :D S tou mou známou, která mi ukázala jak se stroji a dělala mi trenérku. :) Bylo to fajn, sice jsem si přišla trochu podivně, měla jsem trochu strach, že budu vypadat jako idiot, něco zkazim a tak, ale pak mě to přešlo. Při cvičení mi navíc nezbývá moc čas ani energie přemýšlet nad kravinama. :D Bylo mi pak už jedno, jestli na mě někdo kouká nebo ne, hleděla jsem si svýho. :) Jsem moc ráda, že tam se mnou šla a ještě půjde. Bude si dělat osvědčení na fitness trenérku a už je výživová poradkyně, takže to je někdo, kdo tomu rozumí. :) A je i veganka jako já, takže super. :) Alespoň na to v těch začátcích (už se blíží konec 6. týdně, co cvičím, ale myslím začátky ve fitku) pomůže. Mám trochu otlačené ruce od činek, ale to nevadí, zvyknu si nebo si koupim rukavice. :D :)


8. 7. 2015 a fotky.. eh :D

9. července 2015 v 0:27 | Esther |  Den za dnem
Snídaně: jahelná kaše s agávovým sirupem, chia semínky, kakaem a skořicí
Svačina: protein
Oběd: rýže s omáčkou z avokáda a tofu (hahah, zkoušim vařit nový věci.. vypadalo to hnusně, ale chutnalo dobře! :D)
Svačina: banán
Svačina 2: smoothie z jahod a borůvek
Svačina 3: protein
Večeře: celozrná bagetka s avokádovou pomazánkou (aneb smíchej s tim avokádem všechno, ať to má chuť :D)

Pohyb: Jóga.. No dneska jsem měla mít odpočinkovej den, ale prostě.. nechtělo se mi ho mít, měla jsem moc energie a tak mě napadlo si pustit jedno z videí s úžasnou Tarou Stiles♥ Z jednoho videa jich bylo několik a tak jsem nakonec asi hodinu jogovala (je to slovo? :D) a líbilo se mi to. Jóga s Tarou není ta klasická, jak to říct.. duchovní pomalá jóga.. Bývá to občas makačka. Má tam i sekci videí na uvolnění, moc se mi líbí třeba video, které se cvičí ráno v posteli, to je fajn. Ale má tam i části na sílu, kde se dělají i kliky, plank apod. Má to opravdu pestré, tak proč nezkusit.. :)

Protažení na probuzení je určitě fajn!:)


kráska. :)

Rozhodla jsem se zveřejnit občas mé fotky. Tohle rozhodování mi trvalo dlouho, ale nakonec jsem si řekla, proč ne. Nestydím se za to, že se pro sebe snažím něco dělat. I kdyby někdo přišel na moji skutečnou identitu, tak co? Nepíši sem žádné přes příliš osobní věci, svět by se mi nezbořil. Chci sem zaznamenávat svoji cestu tak jak je, bez zbytečného přikrášlování.

První fotka, nebo spíš první dvě fotky jsou starší, nevím přesně, kolik jsem vážila, ale nejspíš něco kolem 62. Moje nejvyšší váha, co jsem kdy měla, byla 68. Tyhle fotky jsou staré ani ne rok a za ten rok jsem něco málo shodila (ještě před tím, než jsem vůbec se cvičením začala) díky vyléčení štítné žlázy a občas i díky nezdravému hladovění, ale to šlo většinou zase nahoru. Nevím, kolik mám teď přesně kilo, nevážím se, přijde mi to zbytečné, když cvičím, ale nejspíš něco kolem 55 kg. V době, kdy byly tyto fotky pořízeny, jsem se se štítnou žlázou nejvíc prala, přejídala se, byla nespokojená, věčně smutná, no prostě nebyla jsem na tom moc dobře jak psychicky, tak i fyzicky. Nedávám sem svou postavu jako nějaký odstrašující případ, protože vím, že i slečna s takovou postavou může být krásná a sebevědomá. Já to ale nedokázala a spokojená jsem nebyla. Chtěla jsem a chci víc a proto teď dělám to, co dělám. Konečně zdravější cestou.






Tady je pár fotek, které ukazují moji cestu. Jsou tam nepatrné rozdíly a dávám je sem jen pro představu, ať vidíte, že ta holka, co vám píše na blog otravný poučný komentáře (:D) není ve skutečnosti nějaká lenoška, co se cpe za počítačem sušenkou (ne, že bych to občas nedělala:D), ale že se opravdu snažím. Nemám moc fotky z úplného začátku, nechtěla jsem se vůbec fotit, škoda. Tohle musí stačit. :)



Edit:smazano

Jo, měla bych si vyčistit zrcadlo... :D Ale tak.. Aby tady byla nějaká fotka z dneška :D a moje nový kalhoty, co jsem si dnes koupila :D


A tady dávám před a po Antoinette Pacheco. :) To je totiž jinej level, je skvělá! :)


Fitspiration I.

7. července 2015 v 1:32 | Esther |  Motivace
1. Jillian Michaels


Co k ní jen říct.. Jillian je moje srdcovka. Mění a změnila životy (a postavy) tolika lidí.. Ať si každý říká co chce, že je moc tvrdá, její cvičení moc náročné a bla.. Já ji prostě miluju. Dala mi sílu začít. :) A vždy se k ní budu vracet, protože ona je moje inspirace číslo jedna.








2. Nikki Blackketter


Tahle roztomilá blonďatá bikinka je prostě boží. :) Zbožňuju její videa a její postavu. :) Však se podívejte sami. :)





tady přidávám jedno z jejích videí. :) (2:42 - moje oblíbená část. :D)



3. Chelsea Karabin


Tahle slečna je více muskulaturní než Nikki. Je krásná svým způsobem, sice její postava není přímo mým cílem, ale zbožňuju její zapálení do toho, co dělá a rady v jejích videích. Na její postavě se odráží to, co má ráda a tak to má podle mě být.




Více příště. :)

30. 6. - 2. 7. 2015

2. července 2015 v 22:00 | Esther |  Den za dnem

Nepamatuji si už, co jsem přesně jedla 30., takže napíšu jen jídelníček ze včera a z dneška. V podstatě to je stejně podobné.

1. 7.

Snídaně: Ovesná kaše s chia semínky, musli, kakaem a agávovým sirupem
Svačina: Protein, jablko
Oběd: Rýže s žampiony, chia semínky, česnekem a tofu
Svačina: protein
Večeře: několik třešní, samotná kaiserka, trochu musli (tak to chodí, když jsem celej den venku a domů se vracim jen na rychlý svačinky. :D)
Pohyb: Jillian Michaels ripped in 30 lvl 2

Ten den mi 3 kamarádky, které jsem dlouho neviděla, řekly (nezávisle na sobě v jiný čas), že jsem zhubla. :) Potěšilo mě to. :)


2. 7.

Známá je výživová poradkyně a řekla mi, abych si zapisovala kolik sním za den kalorií a ona mi pak mohla poradit, co dělám špatně a co dobře, takže si to zapíšu i sem. (dopíšu) :D

Snídaně: Ovesná kaše s arašídy, chia semínky, kakaem a agávovým sirupem. 243kcal
Svačina: protein 84kcal
Oběd: celozrné těstoviny s žampony, fazolema, paprikou, rajčatovou omáčkou a chia semínky 203 kcal
Svačina: Jablko, banán 171 kcal
Svačina 2: Protein 84 kcal
Večeře: salát s medvědím česnekem a rajčatovým pyré 38 kcal
pohyb: odpočinkový den

Dnes mě celý den bolí břicho, začalo to včera večer, tak jsem si naordinovala den bez cvičení.. :) Na nějaké rozepisování nemám moc energii, byl to náročný den a hodně se toho stalo, tak snad v dalším článku. :)